i am not weird. i am limited edition.

Am scris

Eu, despre mine

Sunt femeie de vreo suta de mii de ori!

Imi place culoarea rosie, nu-mi place culoare mov, imi plac pastele, ador freziile, urasc tampitii si oamenii incapatanati, mi-e tare mila de batrani si cainii bolnavi si singuri, nu ma omor dupa copii, mi-e frica de sarcina, casatorie si intuneric, de filmele de groaza si de spiritele din jur, ma urasc pentru ca nu fac pentru mine atat cat mi-as dori, ca nu ma ingrijesc destul de sufletul si de corpul meu, sunt influentabila si egoista, as da unui prieten ultima tigara din pachet nu insa si inghetata din mana, iubesc frumos si din toata inima, visez colorat, ador diminetile de vara si urasc faptul ca nu ma trezesc niciodata la timp sa le traiesc, imi iubesc parintii mai mult decat pe mine, ma ingrozeste batranetea si suferinta, plang la filmele de dragoste, nu stiu sa ascult un suflet vorbind, nu am rabdare, sunt naiva si neincrezatoare in fortele proprii, ma demoralizez usor, sunt superficiala, ma pierd in detalii, ma enerveaza ca nu am timp sa citesc atat de mult cat as vrea, sunt materialista si visez la mult mai mult dar nu fac nimic pentru asta, spun da sau nu exact cand nu trebuie, mi-e rusine de multe ori sa-mi exprim parerea, as vrea sa aud o ciocarlie cantand si sa vad Parisul, imi plac plimbarile pe plaja dar mi-e frica de mare, as vrea sa fiu mai inteligenta, mai inteleapta si mai cumpatata, mi-ar place sa ma intorc in timp, mi-e frica de schimbare, de nou, urasc oamenii care injura si mananca seminte pe strada, ascult muzica la maxim, sunt gurmanda, as vrea sa traiesc in Olanda, imi place sa desenez, sa cos si sa gatesc, stiu sa schimb o priza sau o siguranta arsa J, ma relaxeaza atunci cand fac ordine prin casa, imi place sa port discutii cu oameni mai inteligenti decat mine, sa fiu admirata si sa mi se faca complimente, sa primesc dar mai ales sa fac daruri, daca as putea mi-as lua toti prietenii intr-o vacanta pe o insula pustie, vreau mai multi pantofi, colectionez carti postale, imi plac oamenii frumosi, sunt romantica, nu-mi pare rau pentru prostiile pe care le-am facut, sunt mai activa noaptea si somnoroasa ziua, imi place sa ma plimb pe Copou, ma relaxez la volan, urasc semafoarele si nu dau prioritate la pietoni, nu ma tin intotdeauna de cuvant, urasc sa-mi cer iertare sau sa recunosc ca am gresit, ma resemnez usor, sunt optimista, iubesc sa merg pe bicicleta, sa inot si sa mananc o portocala, nu stiu sa ma exprim si mi-ar place sa sparg un geam mare mare cu o bata de baseball, iubesc internetul pentru ce poti face cu el, imi place sa ma alint si sa fiu alintata, nu-mi place sa ma cert, m-am ascuns de multe ori in debara, sub masa si in dulap, vorbesc mult si sunt vulgara cand ma imbat, ma enervez usor si-mi trece repede, imi place sa mazgalesc peretii, ma plictisesc repede, imi urasc ziua de nastere inca de cand m-am nascut, pun pasiune in tot ceea ce fac, imi place lumina si tenisii mei, cred in Dumnezeu, urasc frigul, iubesc iarna, mi-e bine la cald, cateodata imi place sa ascult linistea din jurul meu, plang daca sunt singura, nu prea sunt sociabila, nu am prieteni, fac compromisuri si inimioare pe marginea caietului, urasc matematica si numerele, dansez frumos, critic oameni fara drept, imi plac prosoapele colorate, sunt nebuna, frumoasa si interesanta, imi place ploaia, mi-e frica de doctor si.....

Sunt unica si n-am chef sa fiu intr-un fel anume doar ca sa vand o iluzie!

Niciun comentariu: