i am not weird. i am limited edition.

...

... imi sta bine in negru, alb sau rosu, n-am fost niciodata la opera, am facut balet cand eram mica, n-am matreata, pun laptele la loc, imi place mancare condimentata, ochelarii de soare mari mari, nu ma dau cu ruj, am ochi frumosi, imi pare rau ca m-am tuns, vopsit, tuns, vopsit, vopsit, vopsit, tuns, nu sunt dependenta de TV, cand sunt singura dorm cu un porc roz de plus, consum multa apa calda si curent electric, imi pierd tot timpul clamele de par, beau apa plata si urasc sa spal vasele, mi-e lene sa-mi scriu lucrarea de disertatie, am picioare lungi, mint frumos, nu-mi place ciocolata, ma uit in urma doar cand vreau sa nu mai repet greseli, vorbesc urat si mananc mult, la mine in casa e constant dezordine, nu-mi plac jocurile pe calculator, scriu frumos, am multe genti si mai vreau, visez ciudat, dorm prea mult, sunt convingatoare, ma pricep la cumparaturi, sunt indragostita, pot sa-l fac pe iubitul meu sa rada in pat si-mi place sa ma joc in parul lui, urasc surprizele, ma uit la stiri, ma mir cum de am reusit sa scriu atatea prostii despre mine, mi-e drag sa lenevesc in pat dimineata, mananc morcovi cruzi, majoritatea cosmeticelor mele au ambalaj roz, nu-mi plac persoanele comode si neinteresante, fac urat cand sunt nervoasa, am papuci roz si vreau cap nou la periuta de dinti, imi place sa dorm pe jos, merg pe scari, am pistrui....

Am scris.

Niciun comentariu: