i am not weird. i am limited edition.

Though Choice

Trebuie sa-mi pun aparat dentar!!!!

am de ales INTRE a ma mai bucura de dintisorii mei inca vreo 5-6 ani si apoi sa-i culeg de pe jos aratand ca cineva care nu a folosit niciodata periuta de dinti SAU a purta timp de un an jumate maxim 2 un aparat dentar ce-mi va rezolva problemele, sper eu, pe viata! Thanks mom&dad for this wonderful heredity!!!
ah, ar mai fi varianta, ca la un moment dat, cand mi se vor stramba si mai tare dintii, sa trebuiasca sa scot 4 din ei (stanga, dreapta, sus, jos) ca sa nu se ia la tranta si apoi sa se arunce unul pe altul afara din gura mea!!! OH! The horror!
so...ori aleg sa fiu toothless by the age of 30 ori ma apuc de acum de strans niste bani pentru silicon in buze. trebuie compensate cumva dezavantajele acelor sarme :D

Cine stie, cine are, sau a avut...please advise me!!

Oh, fatale disgrace! chiar inainte sa dau click pe publish am intors privirea spre televizor unde, pe Mezzo, un nene barbos canta asta ...oooh, fatale disgrace!! Asa-mi trebuie daca ascult opereta! gizaz..now they make a a horse dance on stage. no wait! sunt 4 cai albi pe scena si toti danseaza! futui. turn off the god damned TV, woman!

5 comentarii:

Radu spunea...

Alege unul roz :) Atunci o sa fie accesoriu, nu aparat dentar :P

Florian Mastacan spunea...

La varsta pe care o ai, e useless. Aparatul dentar actioneaza la varste tinere, dupa 22 e foarte greu pentru ca dentitia e finalizata si destul de solida.

Eu zic sa te relaxezi :)

Florian Mastacan spunea...

Inca una buna: aparatul dentar nu va inlocui niciodata periuta de dinti! Periajul des e solutia! :))

Totoro Mihachu` spunea...

Kobe,

asa credeam si eu, pana am fost la control...kiar nu e useles la varsta asta. remember episodu cu Miranda din Sex&the City :) aia si`l pusese la 30 de ani. anyway, in cazul meu se mai intampla inca miscari de trupe printre dinti plus ca nu mi-a iesit inca nush ce masea de minte care o sa faca ravagii cand o sa vrea sa-si faca loc :((((

Anonim spunea...

eu zic go for it cu aparatul! chiar are efect! si personal mi se pare chiar dragut, mai ales ca rezultatele te vor surprinde. noroc cu tehnologia asta. ca mult a mai evoluat. si iti poti gasi cu usurinta un aparat comod, estetic si simplu de "manevrat".