i am not weird. i am limited edition.

Why I prefer gay men to women

Asa, ca introducere, iaka o frantura din discutia mea cu V. (zee absolut-gay-friend a girl can have!!!!)

M: m-am apucat sa scriu pentru blog de ce urasc femeile
V: LOL
M: sper sa-mi iasa
V: iubi, esti printre cele mai misogine femei pe care le cunosc. De aia nu suporti nici lesbienele nici feministele si nici feminismul
M: stiu
V: de aia poti fi o fag hag atat de buna
V: iubesti femeia din toti homosexualii
V: aia cu pula
M: :)
M: ce-i aia fag hag?
V: acele prietene de homosexuali care se inteleg atat de bine cu homosexualii si au probleme cu barbatii str8 din viata lor si ar trai atat de bine cu unul gay gen Liz Taylor
M: mi`e rau
M: da nu vreau sa ajung ca liz taylor

Now... I say, primul si cel mai important motiv ar fi acela ca o femeie/prietena/amica nu`ti va raspunde niciodata sincer la intrebarea: ‚imi sta bine asa?/ cum imi sta cu asta?’. va fi dragutza si va spune acele ‚minciuni albe’ despre care a citit ea in Cosmopolitan ca sa nu-ti raneasca sentimeltele, desi se vede pe fata ei acreala si dezgustul, pentru ca apoi privindu-se in oglinda sa se bucure ca arata mai bine. Buh!
They DO! Oricat de greu ar cadea raspunsul, de multe ori rautacios in a funny way :D poti fi sigura ca beneficiind de sfaturile unei Gay Fashionista nu vei iesi niciodata prost imbracata din casa. NEVER! Doar daca n-ai cu ce. Adica deloc, nimic, nada, zero barat. dar parerea mea e ca they can even make a pair of slippers look fashionable. si daca nu reusesc, le dau foc si merg la shopping cu banii de paine.

al doilea…nu-ti judeca niciodata relatiile, n-o sa gandeasca ever despre tine ca esti o curva (doar in sens admirativ) si mai ales, nu fac comentarii rautacioase la adresa boyfriendului decat daca sunt adevarate, caz in care u have to dump him.
si da! dimensiunea conteaza . asta e prima intrebare pe care o sa ti-o puna cand te intorci dimineata acasa, sau din secunda in care el intra la dus : baby, I see u smiling! Cat o are?
Plus, de la cine sa inveti sa-ti perfectionezi tehnica pentru ce-i place unui barbat cel mai mult daca nu de la un prieten gay! Femeile nu fac asta, doamne fereste, si mai ales NU DISCUTA despre asta! noroc ca acum au tutoriale pe net sa nu mai muste!

am observat de-a lungul timpului, ca prima intalnire intre noua ta cucerire si your best gay friend e chiar mai traumatizanta pentru el (zee guy, not zee gay guy!) decat daca l-ai duce acasa sa-ti cunossca mama spunandu-i, asta dupa ce v-ati cunoscut aku 2 sapt…fa cunostinta cu viitoarea ta soacra, bunica copiilor nostri, whatever! eu am asteptat intotdeauna momentul ca pe Comedy Oscar Nights! it`s that much fun...

in mod normal, daca ai facut o alegere buna, meaning good looking, educat, finut si cu simtul umorului dar mai ales open minded, baiatul va trece peste socul initial si vor ajunge sa dezvolte o frumoasa relatie de prietenie. Asa-s ei sociabili :)dar numai cu cine vor si mai ales cu cine merita! cu o femeie, risti ca ea sa-si aduca aminte ca a iesit cu el ages ago, he`s seen her naked, a parasit`o or ceva not good pentru sufletelul ei s-a intamplat, asa ca oricat de frumoasa ar fi relatia ta cu el, si a ta cu ea, va trebui sa le pastrezi separate sau mai rau sa trebuiasca sa alegi la un mom dat. If u`re stupid! Never put yourself in the situation where to choose between 2 friends.
mai e situatia cand ei, sau lor, prietenelor adika, nu le place pur si simplu de el (ca-i badaran, misogin or whatever cu ele – dak merita:D) si va trebui sa iesiti separat cand cu el, cand cu ele, iar mie nu`mi place sa ies ‘cu fetele’ sau ‘ca`ntre noi fetele’ first pentru ca nu am fete cu care sa ies si seccond pentru ca la adunari dinastea nu se vorbeste decat despre tampoane, vopsea de par, retete culinare, Oprah si BARFE! sau mai rau, fiecare vorbeste despre ea, pentru ea, si nimeni nu asculta!

alt motiv, cel mai misto dupa parerea mea: cearta! cu ei ori nu te certi niciodata, pentru ca nu aveti de ce, ori va intelegeti asa bine incat certurile devin doar momente de relaxare in care puteti observa cu usurinta care din voi urla mai tare si sparge mai multe lucruri . si asa fain e momentul cand iti dai seama de penibilul situatiei si te pufneste rasul si totul revine la normal intr-o secunda! except there`a no make-up sex!

alt plus. un prieten gay face FOARTE bine la silueta. iti va spune intotdeauna, cu maxima sinceritate, amplificand chiar gravitatea situatiei, exact cu cate kilograme depasesti limita maxima admisa si de unde tre sa dai jos. DE PESTE TOT! 5 kile, acum! saptamana asta. STOP EATING! food is bad, food is evil!

Se spune ca cele mai rele fiinte de pe fata pamantului sunt femeile. Total neadevarat! Cei mai rai, cu adevarat cruzi si insensibili de multe ori sunt barbatii gay! Dar nu oricare, doar aia SGF (n.a. skninny gorgeous fashionistas)! si cu toate astea pe ei ii ador. cu exceptia unuia care e doar skinny da degeaba ca se uita toata ziua la Cartoon Network si`I place mai mult de cand e tradus in romana!

3 comentarii:

Anonim spunea...

"Doar daca n-ai cu ce. Adica deloc, nimic, nada, zero barat." Hehe... Mie mi-ar placea sa iasa femeile dezbracate din casa... Desi le-ar fi cam frig... Si poate ca n-ar fi chiar toate sexy... :-" Dar ar fi de unde alege. :D

"am observat de-a lungul timpului, ca prima intalnire intre noua ta cucerire si your best gay friend e chiar mai traumatizanta pentru el" I hope my girlfriend will never do that to me. :-"

Andrei spunea...

:))

Junior :) spunea...

Bai miha .. esti fantastica :)) BTW .. transmite salutari lu' V .. Imi Place ca ai mai amintit si de ala cu cartoonz ;))