i am not weird. i am limited edition.

1 Twinkler de 1 Martie

am idei noi si chef de lucru.
pentru Twinklersi insa nu am stofe :( am intrat azi intr-un magazin de materiale si accesorii textile (adika munti de nasturi si fiermoare) unde am dat peste o fosta colega de facultate care nu mai vorbea ca fosta mea colega de facultate ci ca o profesionista in ale textilelor. mi s-a parut super profi cum stia ea toate denumirile materialelor fata de mine care in afara de stofa si raiat nu stiu altceva. stofa mai moale, nici prea groasa, nici prea subtire, alba, pufoasa..pentru twinklersi..aaa...un fel de polar! d`uh..creka...da, ar fi bun. so, tre sa caut polar alb.bine ca stiu ce caut! si`mi mai trebuie si melana.
pana cand voi gasi toate acestea si ma apuc de cusut o noua serie, mai frumosi si mai delicati, zee old Twinklerzzz sunt la super oferta de jumatate de pret, asa de Martisor :) mai sunt 10, numa buni pentru un cadou frumos de 1 sau 8 Martie.so hurry hurry!

dragii de ei, sunt putin suparati pe mine ca i-am ingramadit in geanta pe intuneric, dar au inspirat aer proaspat, cald si vesel din Centrul Gotic al Barcelonei, au vazut Placa Reial si cea mai frumoasa casuta cu magnolii si scaun rosu pe terasa.
margelele colorate s-au incarcat cu sclipiri de soare catalun iar stofa moale si alba a fiecaruia a adunat imagini si povesti senine potrivite pentru nopti reci si tulburi de Iasi.

Niciun comentariu: