i am not weird. i am limited edition.

gimme some scotch, please!

bai, disper! am de ceva vreme o manie sa culeg carti postale, flyere si generally well designed pieces of paper care cumulate cu poze si amintiri din calatorii (bilete de metrou, tren, intrari pe la muzee) le lipesc pe un perete din hol in ceea ce C. numeste 'colaj eclectic' sau 'poze-multe-dispersate-pe-perete' :) numai ca toate cad ca mustele din cauza k am, i think, zee shittiest scotch on earth. peretele meu frumos arata saracul ca o patura mancata de molii si scoate niste zgomote tare ciudate cand pica chestiunile de ma sperii da acum m-am obisnuit (no shit, i almost had a panic attack once).
din categoria: cum isi face omul de treaba :) acum am o noua preocupare, in fiecare dimineata le adun pe cele cazute si le aranjez la loc, seara din nou..si tot asa...pana o sa-mi dea cineva un scotch bun (neaparat dublu adeziv). pliz pliz pliz k altfel o sa mor lipind bilete de autobuz de perete! so lame, i know, da`s din olanda si am iubit autobuzele alea :)

si aciulea ceva ce am desenat azi...asa aiurea. m-am gandit ca daca tin creionu drept o sa iasa ceva cute. pana la urma m-am plictisit si l-am lasat pe o parte, dupa cum se vede in josul paginii cand liniile incep sa fie neascultatoare.

5 comentarii:

Corin Chiriac spunea...

Mr. Wolf says: it can be done.
Presupun ca vrei scotch dubla fatza, nu?

Ca sa fiu sincer, eu ti-as sugera un panou de pluta, pentru ca se ataseaza ceva mai usor. Cu bolduri sau scotch...

Muler Onofrei spunea...

Auzi, chiriac, da tu lasi comments in toate blogurile. Esti un fel de cuc. Cu oua de aur?

Totoro Mihachu` spunea...

nu cu bolduri blea ca`mi gauresc pozele.
Muler, domnul CC face parte din categoria comentatorilor de aur pe care noi ii apreciem si stimam :)

Corin Chiriac spunea...

bai acesta.

decat sa stau asa ca o pupaza oparita...

Tu ce pana mea vrei, niste talc?!

Muler Onofrei spunea...

Dear Corin

Imi pare rau ca am fost agresiv. Am gresit. Nu sunt agresiv. Iubesc negrii, femeile si barbatii gay. Nu sunt agresiv. Si nu mai scriu pe blogu altora despre tine. Am zis. Nu sunt agresiv.