i am not weird. i am limited edition.

Masina de cusut

.

de ceva vreme caut metode prin care sa-mi maresc capacitatea de productie si sa-mi usurez munca. cusutul, daca nu e decorare cu margele sau broderie, poate fi o indeletnicire extrem de plictisitoare. plus ca nu-mi ies niciodata curbele cum trebuie si aproape toate stelutele arata de parca ar schiopata prin lumea viselor. ar trebui sa-i numesc The Incapacitated Guardians :)
cum spuneam, am cautat pe net (ca-n alta parte nu stiu unde) masini de cusut la un pret rezonabil. mama ma tot bate la cap sa iau masina de cusut cea veche, a bunicii, dinaia cu masuta si pedala din fier forjat; foarte frumoasa de altfel, dar prea mare si greoaie.

ca o paranteza, cand eram mica si mergeam la tara la bunica, masina aia de cusut era ca o caseta de comori pentru mine. tot timpul cotrobaiam prin sertarasele ei si gaseam cele mai ciudate lucrusoare acolo. pe langa degetare, ace si papiote, bunica (mamaia cum ii spuneam noi) pastra in sertare bucati colorate de material, cutii de creme, seminte de flori si pungi cu bomboane. de obicei asteptam sa plece cu treaba prin gradina si incepeam sa cotrobai :) me, the little gold digger! tot timpul ma certa ca-i stric ordinea-n lucruri.

revenind, masini de cusut am vazut de tot felul, dar din pacate sunt putin peste bugetul meu, momentan! imi doresc una mai moderna, eventual cu port usb s-o pot conecta la calculator pentru modele de broderie personalizate. in una din zile, in timp ce cautam pe google, am avut aceasta discutie cu C. care a vrut la un moment dat sa o posteze el pe blogul lui, insa me zee weasel i-am furat ideea. sic! :)


M: am gasit masina de cusut la pret decent
C: am la vanzare un singer
M: da vreau dinaia de la tv shop de un milion...
M: http://www.masinicasnice.ro
M: ce kestii
C: masina de cusut cu bratz
C: potzi sa mergi la bratz cu ea
M: your new best friend
M: nu te lasa fara nasturi la camasa
M: ca femeiea
C: potzi sa o scotzi la o inghetzata
M: sa-i cumperi un piciorus
M: accesorri
C: ea sa suga cu acu, ca un tzantzar
M: hahaha
C: da da
M: tu sa faci bube
C: sau sa ii faci cadou ...o husa!!!
M: :)
C: sa o scotzi in oras la un magazin de huse
M: sa aveti impreuna o sleahta de papiote colorate care topaie de colo colo
C: si sa tighelitzi impreuna pe o banca, la asfintzit
C: tu cu piciorul pe pedala ei
M: draga mea...mai facem un triploc ?
C: hehehe
C: ce dracu e ala un triploc
C: ?
M: e un fel de cusatura
M: cusatura aia in x ca la blugi...
M: ma duc sa desenez etichete
C: hai fugi
C: pot sa pun pe blog discutzia noastra despre masini de cusut?
M: da
C: ok ok


P.S. in fotografie sunt suvenirurile pe care mi le-a adus C. de la Barcelona. o masinuta de cusut (it works!, jur, invarti de rotita si se misca acul, ca si cum ar coase) si un degetar Gaudi de la casa Batllo. Biutifoooool!!! :D

Niciun comentariu: