i am not weird. i am limited edition.

Soseta

din categoria...let there be a groapa! acum! sa ma inghita pamantul!

picture this! iarna, metrou bucuresti. je, gagik de nu mai puteam, tocmai plecam de la o prietena ce ma insotea pana la gara. mergeam foarte mandra de hainutza mea cea noua de la second hand. fake fur, alba, pana sub genunchi. white sensation, ce mai! plus tocuri! moldoveanca`n bucuresti :)
caram din greu o geanta obosita used mainly pt transportat borcane cu gogosari si caserole cu salata boeuf sau ciorba pe ruta Tecuci-Iasi. so, nu era intr`o stare f buna, dar atunci nu era supusa unor presiuni prea mari caci aveam in ea doar cateva haine purtate in 'minunatul' weekend din capitala.
mergeam noi asa, tantose nevoie mare cand aud la un moment dat din spate..domnisoara!
nu ma intorc! ce naiba, chiar asa la oricine, azi nu dam autografe!
mai fac doi pasi..vocea insista : domnisoara...v-a cazut soseta!

Pauza! Timpul s-a oprit! ma intorc (slow motion please!) si observ in urma mea pe scari o pereche de sosete ce ma privea sfidator de 2 trepte mai jos. imaginea mi`a sfredelit creierul, au inceput sa-mi tiuie urechile ...OH! the shame! the terrible shame!
si parca nu era deajuns, prietena mea incepe sa rada de rasuna toata statia de metrou..la naiba, tot bucurestiul!...HAHAHAHA! fata, ti s-a rupt buzunarul la geanta! ...Bitch!

acum zic, poate ca sosetele mele au vrut sa evadeze, they saw a chance and took it...da poate ar fi trebuit sa astepte si ele macar noaptea, in dulap, sa se strecoare pe usa, sau pe sarma de rufe, sa se lupte cu carligul, nu sa`mi sterfeleasca mie imaginea in halul asta.
Bine ca nu ma cunostea nimeni!

2 comentarii:

Muler Onofrei spunea...

Well, I do like your writing. Am vazt linku pe blogul lui Corin, aceasta placa turnanta care se toarna...intoarce... ceea ce face ea cand face ceva

Corin Chiriac spunea...

bre, cumpara si tu niste iepuri din aia handicapatzi de la fata, lasa vrajeala. Mi-i faci mie cadou...

:)