i am not weird. i am limited edition.

cine n-are negru, sa-si cumpere!!

- bine ati revenit in campul muncii, domnisoara!
- multumesc, bine v-am regasit, frumoasa ora 9 dimineata!


"E unu care traieste in locul meu. Se trezeste dimineata devreme si ma lasa pe mine sa dorm. Merge la serviciu in locul meu, lucreaza in locul meu, se plictiseste la sedinte in locul meu, gindeste proactiv in locul meu, raspunde la mobil in locul meu si imi citeste mailu. Chestia asta nu ma deranjeaza pentru ca oricum nimeni nu imi scrie lucruri interesante. De fapt, e posibil ca si cei cu care corespondez sa fie acasa si in locul lor sa fie altcineva care le face treaba, care le preia apelurile si le scrie mailurile. Desi nu cred ca sint toti asa de destepti. E greu sa gasesti negri care sa munceasca in locul tau. Pe-al meu l-am educat cu greu, a fost nevoie de luni de tratament ca sa-i intrevad forma, sa-i percep existenta si, in fine, sa-mi separ identitatea de a lui. Tipul e relaxat, e multumit cu slujba pe care o am pentru ca ii lipseste conceptul de munca platita. Eu, pe de alta parte, sint mult mai multumit decit inainte cind mi se parea ca muncesc pe bani putini. Acum nu muncesc deloc, dar primesc aceeasi bani pentru ca negrul meu imi da tot salariul la sfirsitul lunii. Ar fi absurd sa ma pling ca ma odihnesc pe bani putini.

Cu negrul ma vad putin. El munceste ziua, eu stau treaz noaptea. Cind vine de la serviciu ii dau sa manince, ii fac putin conversatie si il trimit sa se culce. E tare negrul asta! Munceste fara bani, fara sex, fara droguri, fara alcool. Singurul viciu pe care l-a preluat de la mine e fumatul. Fumeaza ca un sarpe si cred ca o sa facem amindoi cancer. Asta daca nu ii fac eu o supradoza si murim tineri.

Cind nu-l aveam pe negru, ma intrebam de ce muncesc si nu mai reuseam sa gasesc un raspuns. Negrul nu-si pune problema asta: el stie ca munceste pentru ca eu sa am bani si mai stie ca asa a fost dintotdeauna asa ca nu are de ce sa se plinga."

...de aici
IMHO e lectura obligatorie!!

Niciun comentariu: