i am not weird. i am limited edition.

ocupatie

- eu am un picior mai scurt :(
- eu am o margica stramba!
- nu-mi place culoarea asta, de ce m-a facut roz? eu nu fac vise roz!!!
- da ce, eu le fac negre?
- calmati-va! asta nu e o atitudine potrivita pentru un pazitor de vise.
- da nu pazim nici un vis acum! suntem in punga! for god’s sake….
- nu mai impingeti! imi intra margelele in burtica….
......
- da chiar nu vine nimeni sa ne ia? pentru ce ne-a mai facut?
- pentru ea!
- crezi? atunci de ce ne tine in punga si nu langa campul de vise?
- poate s-a plictisit de noi :(
- eu nu cred asta. sunt sigur ca o sa ne scoata de aici in curand…
- vreau in camp…am chef sa ma lupt cu un cosmar…
….
- uf, nu vad nimic!
- pai ai ochii inchisi, de aia….
….
- si acum ce e cu ea? nu ne mai face nici un seaman. nici pe noi nu ne scoate de aici…ce naiba face?
- eee..sta toata ziua in casa si muta lucruri dintr-un loc in altul! asta face!

Un comentariu:

Ank spunea...

Eu cred ca era vorba de Campul cu vise, nu de vise :)
Frumoasa ocupatie...