i am not weird. i am limited edition.

SH

mie-mi place la second hand. i’m addicted.
cand s-au deschis primele la mine in oras mergeam pt ca, like everybody else i think, gaseam haine misto, de firma, care nu erau pe atunci prin magazinele obosite de pe 'strada mare' (singura strada cu magazine din Tecuci). tot gasind 'levisi', h&m-uri, curele si camasi misto, satisfacandu-mi in acelasi timp pasiunea (ascunsa) pentru cotrobait :) i`ve become addicted. cu toate ca ma simteam murdara de cum puneam mana pe primul plover, le stiam pe toate din oras, stiam cand primesc marfa noua si unde aduc haine mai bune. mama avea chiar un pont unde gasea haine care aveau inca eticheta sau lenjerii de pat si prosoape aproape noi. se isterizau matusile si verisoarele la vederea minunatiilor ieftine...ce mai, o adevarata revelatie!

la un moment dat, cand mi-am dat seama ca erau perioade lungi in care nu-mi cumparam nimic nou ci ma imbracam doar de la SH, mi-a incoltit in minte gandul ca asta se datoreaza mai putin faptului ca nu am bani decat de mancare si mai mult unei bad karma pe care mi-o aduce tocmai shoppingul la sh. mai sa fie! zic eu..si asa, in noaptea de revelion din nush ce an am zis..ce domnle`? io nu merit haine noi? (nu ca ale imparatului :)) asa mi-am facut o promisiune ca from now on nu-mi mai cumpar ever haine de la sh.

am rezista eu cat am rezistat da` pana la urma fibrilatiile m-au dus inapoi la locul cu pricina sa-mi iau doza :) si ma gandeam..eh..daca imi cumpar o draperie nu se pune, nu? ca doar nu`i haina. o perdea colorata, o bucata de mocheta, iaca niste cearsafuri maaari pt my king size bed....si-o camasa. ah!..ce frumoasa eeee! la naiba cu promisiunea! daca tot n-am bani de haine si la Mango ajung odata la 3 ani, ce ma mai tin eu de bad karma cu miros de dezinfectant. si baga si rascoleste si spala-te pe maini!

un aspect interesant al acestei dependente a fost satisfactia cu care spuneam..eh..asta? 30 de mii, de la sh :) asta? 100 de mii domnle. zi si tu, nu`i marfa? stiu eu un loc..pont. ah..de cate ori nu mi s-a laudat talentul de a gasi comori printre mormane de junk! si de cate si mai multe ori nu am invidiat norocul altora de a da peste uber cute thingies pe care mi le-as fi dorit.

in ultima vreme merg doar pt a cauta draperii, lampe, covorase, canapele & cute stuff pentru decorat. pana vine ikea :) ma bucur ca am 2 chiar aproape de casa. cum ies batraneii in parca la plimbare asa merg eu, sambata dimineata, la piata si la sh, sa vad ce au mai adus nou :)

azi, cotrobaind printr-o mare cutie cu hainute de copii am descoperit ca merg la sh si dintr-un motiv la profund. me..deep, d`uh :))
imi place sa ma uit la textura hainelor, sa caut materiale colorate pentru papusi, sa le ating defectele, gaurile, petele si sa-mi imaginez cine si cum le-a purtat inainte.
am vazut o esarfa aurie cusuta ciudat intr-un colt si mi-am imaginat ca intr-o sambata seara o fata si-a aranjat-o frumos pe cap, prinzand-o safe sa nu cada de la atata dance&fun :) la toate hainele de marimea xxl imi imaginez niste oameni fericit sa scape de ele pentru ca au slabit si isi vor lua altele mai mici si mai sexy...sunt de-a povesti acolo si in capul meu!

i’m addicted...n`o sa scap niciodata. mai rau o sa fie cand vor veni normele europene peste noi. nu-mi plac alea prea curatate si frumos aranjate pe umerase. mie-mi place sa cotrobai si sa descoper comori in mormane de junk.

2 comentarii:

Alexandru Ilie spunea...

Un adevarat hobby. Enjoy! cat mai ai timp, pana nu vine U.E. si suspenda terenul. :D

Hypnotica spunea...

Asteptam parerea unei femei. My ex era innebunit dupa sh-uri, imi zicea sa ne ducem sa cotrobaim, mi-a aratat foarte incantat niste blugi pe care si i-a luat. Iar eu, ca o doamna, scrasneam din dinti, "Las', mie imi ia mama haine de la Mango, Promod, etc., doar n-o sa...". Vreau si eu o partenera de mers prin sh-uri. Macar sa-mi clatesc ochii :)