i am not weird. i am limited edition.

bleah!

o curiozitate de pe Google Analytics m-a dus la o constatare tare neplacuta, care a lasat o senzatie de lehamite, which led to this post eventually.
in ziua de 11 august am avut cei mai multi vizitatori pe blog...comparativ cu restul zilelor graficul ala de pe dashboard aproape ca arata ca muntele Everest. some peak, i might say! stiind ca nu am scris cine stie ce post in acea zi si nici nu mi-am tinut link spre blog la status pe mess, imi imaginez cum ca singurul motiv pe care l-au avut toti oamenii aia de au intrat pe blog a fost ca sa vada ce-am postat...de ziua mea. din motive necunoscute mie, dar care imi lasa un gust amar, nimeni, dar absolut nimeni, nu a lasat comment cu vreo urare... ceva. asta ma face sa cred ca oamenii care intra la mine pe blog ori sunt cam naspa, ori cam foarte lenesi. in orice caz, la faza asta toti au fost asa...yeueeey!
daca eram nervoasa as fi spus...you suck! dar n-am reusit decat sa ma amarasc.

Niciun comentariu: