i am not weird. i am limited edition.

eu sustin Blog In Iasi, dar...

nu prea inteleg care sunt criteriile dupa care s-au ghidat dezvoltatorii proiectului cand au intocmit lista. mi-e clar ca adaugarea unui comment cu link catre blogul personal nu e deajuns, dar exista cineva care le triaza dupa tema, content, relevanta sau trafic?
i mean..ok, blogul lui Ciprian Gavriliu e un genul pe care-l recomand din toata inima si pe care'l urmaresc indeaproape, dar nu vad de ce un blog de poze cu animalutze funny apare in lista care se vrea 'crema blogosferei locale din Iasi'.
din ce am vazut (si m-am uitat prin toate, pe bune), in lista asta apar pe langa cele cateva bloguri iesene serioase (consistente, cu o tematica clar stabilita) o adunatura de bloguri personale pline de 'uite ce mi'a mai trecut azi prin cap' sau 'ah, uite ce carte/site/video misto...poate va place si voua'. nu mai zic de faptul ca lista pare neactualizata, ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca proiectul - IMHO foarte frumos si relevant- a fost doar inceput, dar neglijat ulterior.

eu am pus pe blog banner cum ca sustin proiectul - not such a big deal after all (poate ma invata cineva sa-l aliniez frumos), dar mi-ar place in schimb ca la randul meu sa aflu ce mai misca prin Iasi in materie de comunicare, marketing, evenimente sau proiecte interesante prin simpla frunzarire a listei. poate ar merge si cateva categorii pe domenii de interes ...

daca s-ar incerca folosirea blogurilor pentru vreo campanie de marketing/promovare in Iasi mi-e clar ca ar fi o intreaga bataie de cap pentru ca resursele sunt putine si greu de obtinut (nu neaparat greu, but very time consuming). si nu cred ca o lista completa si frumos ordonata a blogerilor ieseni e genul de informatie pentru care trebuie sa platesti, cum e de exemplu o baza de date cu mailuri sau sms-uri.

Niciun comentariu: