i am not weird. i am limited edition.

culorile din parul meu

de'a lungul timpului am avut toate culorile posibile la par. pe satenul meu deschis am inceput timid prin clasa a 9-a cu 2 suvite blonde in frunte - pentru care tata mi-a spus ca arat ca una care face trotuarul, care mai apoi, in incercarea de a le acoperi prin nu stiu ce amestec ciudat de vopseluri, au devenit de un albastru electric - efect ciudat ce a avut drept repercursiuni cateva hotote de plans ale mamei si vopsirea completa in negru a parului meu. diriginta mea de atunci mi-a spus ca trec de la o extrema la alta pentru ca miercuri eram blondina, joi am lipsit de rusine, iar vineri am venit o bruneta de nerecunoscut pentru toti colegii. de atunci am mai fost rosu aprins o buna si chinuitoare perioada (datorita bretonului greu de intretinut) si portocaliu pret de cateva zile cand m-am chinuit singura acasa sa trec de la roscat la blond. am chiar cateva poze facute atunci in care seman perfect cu LeeLoo din The Fifth Element :).
de ceva vreme - ultimii 2 ani adica - ma tot chinui sa gasesc culoarea perfecta, culoare care pentru mine e nuanta aia de blondiu saten deschis pe care o au copii de 4-5 ani :)) blondul magistral pe care l-am purtat o vreme, caruia ii multumesc pentru ca m-a scutit de multe explicatii si amenzi, l-am tot inchis cum spuneam in incercarea de a ajunge la culoarea multvisata.
dupa toate astea am ajuns in sfarsit la concluzia ca cea mai frumoasa culoare pe care o pot avea, si cu care imi sta cel mai bine, e a mea, naturala...asa ca m-am decis sa nu ma mai vopsesc niciodata (i hope to stck to that ideea 'till the end). the only downsize e ca in urma unor tulburatoare intamplari de putin timp in urma am ramas cu o suvita alba in frunte...
ce ma avantajeaza cel mai mult acum sunt reflexiile luminoase din privirea proaspat inseninata si o culoare care ma reprezinta intru totul, inclusiv suvita cea alba.

Niciun comentariu: