i am not weird. i am limited edition.

vocea din capul meu

am realizat dupa ceva framantari ca in capul meu am alta voce. as in alta tonalitate, not as is 'are dubla personalitate si o dezvolta pe a treia'. inside sunt altfel, vorbesc articulat :), mai placut, mai bland, am opinii, cateodata diferite de ce-mi iese pe gura.
de multe ori procesez imens, dar spun doar o prostie sau o rautate, in cazurile bune cand nu ma rastesc. ma mir si eu cateodata, in fata faptului implinit cand am facut o faza de kkt, cum de naiba nu am spus altceva? de ce am fost monosilabica si antipatica...da las ca lumea'i obisnuita zic.
un om prieten mi-a spus ca defapt sunt semi-autista. cunoaste starile f bine. don't worry! atentie mai multa...as in, stay tooned cu ochii pe tine ca pe butelie. dupa o vreme n'o sa ti se mai para atat de obositor. n'o sa mai simti ca ti se consuma toata energia...o sa fie natural. si o sa fii tu, asa cum esti defapt.
cred ca de asta se zice reconnect with your inner self. as in asculta'te pe tine. si nu'i vorba despre vrajeala aia cu instinctul feminin. e altceva! ca bricheta aia ciudata care miroare a menta - peppermint style, frate!

l.e.: cel mai important aspect - vocea din capul meu este intotdeauna optimista, pozitiva si constructiva. ceea ce au am fost exact pe dos in multe situatii.

2 comentarii:

Andrei Ionuţ spunea...

Asa si eu! :)

Totoro Mihachu` spunea...

cred ca multi sunt asa doar ca nu si-au auzit vocea niciodata...si traiesc deconectati complet.