i am not weird. i am limited edition.

Mai e o zi!

pana la marea adunare de a Bacau! sustinem proiectul cu trup, suflet si cateva linkuri pe ici pe colo :)
am vazut, dupa o campanie mediocra - cu materiale ok, realizate corect dupa manual, cum arata varianta 'asa nu' a unui astfel de eveniment. si eu care credeam ca am trecut demult de perioada cand din lipsa de creativitate se foloseau expresii de genul 'primul de acest gen', 'cel mai tare din parcare' 'unicul din zona'. parca te fac sa cazi si mai mult in derizoriu dupa, cand efectul nu este cel scontat. ma rog, a fost. water under the bridge...

now it's time for...

Evenimentul va fi transmis live pe StreamOn.ro
Din categoria don't stop till you drop, pentru cei care vor sa petreaca si dupa eveniment petrecerea continua cu...



Toate materialele oficiale ale evenimentului 12 Hours Dance Marathon editia a-II-a pot fi gasite aici . Ma duc sa duc o mana de ajutor si tons of good vibe, ca sa aduc poze, povestiri si rezultate. Si sa-l vad pe Raresh cu cata bucurie revine acasa ca sa puna muzica frrumoasaaa pentru prieteni :) iuhu!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ai mare dreptate sa pui promovarea Urbanului la categoria ASA NU (chiar daca multi ar spune ca eu am fost insider, eu nu consider ca am fost, si chiar de-as fi fost...stiu sa raman intotdeauna obiectiva).
Singura chestie e ca absenta ploii ar mai fi putut salva ceva, asa cum prezenta ei la Bacau ar fi putut umbri frumuseste de organizare si promovare. :)
Iulia

Totoro Mihachu` spunea...

m-am gandit o vreme ca am fost putin dura cu varianta 'asa nu' insa am mai cerut pareri de la oameni care au fost acolo si parese ca am fost prea blanda :) exceptand ploaia (ghinion pe care l-au inteles toti, nu te certi cu mama natura) multi oameni s-au simtit inselati. s-au creat, prin comunicare, asteptari care nu au fost in nici un fel indeplinite, iar organizarea unui viitor eveniment in acelasi loc si pe principii asemanatoare va avea mult de munca pentru 'spalarea numelui'.
as i said before, nice to have you around! ;)