i am not weird. i am limited edition.

Romanica, sa te f*^!

bai, va rog sa-mi scuzati duritatea limbajului, da m-am enervat groaznic. am trecut azi din nou pe la Baia Turceasca si am descoperit una bucata organizator, cu una bucata actor/electrician :) orbecaind prin monstuoasa casa pe intuneric, pregatiti sufleteste si cu saci de dormit sa doarma acolo ca sa....pazeasca set-up-ul!!!
duminica la ora 4 oamenii au descoperit cu stupoare ca li s-au furat cateva spoturi. si nu-i doar atat! le-au pus frumos la loc, ca deh...mai erau 3 ore pana la reprezentatia de duminica, pentru ca astazi sa descopere ca, da bai! s-au furat din nou!
noi credem ca's niste oameni de prin vecini, ca pe strada aia sunt ceva case cu potential si cu buda in curte. si mai credem ca sunt, dragii de ei, putin pretentiosi, pentru ca nu au furat decat spoturile cu intrerupator si alea pe care le-au putut desuruba. ori mofturosi, ca deh - daca'i moca, e pe alese!..ori cu ceva experienta in spate.

ca sa va imaginati cam de ce m-am enervat asa de tare in titlu...piesa asta aproape ca'i produsa cu bani din buzunar; s-a muncit enorm pentru producerea ei in cele mai bune si neconventionale conditii. organizatorii dimpreuna cu actorii au carat la propriu saci de moloz din cladire, au cablat, au amenajat pentru ca in the end...sa poata avea 3 zile de reprezentatii cu un numar maxim de 60-80 de spectatori pe seara, la pretul de 12 lei pe bilet. o buna parte din specatori oricum au fost cu invitatii. si vine un marlete dinasta, care se excita cand o vede pe zavoranca urland la otv, si zice ...ma pis pe cultura voastra, bueeei!

Niciun comentariu: