i am not weird. i am limited edition.

12H DM3 updates

- ieri s-au epuizat biletele in avans;
- astazi am impartit si rasimpartit ultimele invitatii. nu mai sunt DELOC! pentru ca am facut un numar fix si refuzam sa suplimentam cu lista la intrare; asa cum preconizam telefoanele suna incontinuu pentru ca toata lumea se trezeste in ultimele zile ca parca ar vrea...da moca;
- dupa ce ne-am milogit pe la primarie pentru ceva facilitati (apartamente protocol, jandarmi, garduri, ambulanta) si am primit 'prin gura'...astazi, o doamna din primarie care dorea invitatie pentru fiul ei a reusit cu un singur telefon sa faca in asa fel incat, pana ne-am intors din centru la ERA, 100m de garduri sa ajunga acolo inaintea noastra;
- maine noapte se schimba ora! Hernan o sa puna mai mult cu o ora :)) eram foarte amarati de faptul ca n-am reusit sa obtinem un deal mai bun pentru ca Heran sa puna mai mult si ne tot gandeam 'poate nu decoleaza avionul' din motive de 'forta majora', dar uite ca unele lucruri se aseaza de la sine cat sa fie bine pentru toata lumea.

seara dinaintea eventului. Mouton Cadet Bordeaux Rose and some friends. asta dupa inca o zi de haituiala cu o ultima sfortare pe final pentru impins o lada frigorofica betty ice prin parcarea ERA.

Niciun comentariu: