i am not weird. i am limited edition.

actiunea posteru si galeata cu aracet

asta noapte am facut actiune de guerila. am lipit afise prin neste zone, mai lipim si'n seara asta...umplem toate gardurile :))) mi'a placut. n-am mai facut asta niciodata, da mi-a placut enorm. it fells good to break the law from time to time, pentru ca...
am aflat cu stupoare ca legea interzice lipirea posterelor si afiselor in afara zonelor special amenajate. si cum legea e facuta de romani pentru romanica, zone special amenajate nu exista! vor aparea brusc dupa 15 octombrie cand se da startul campaniei electorale. numa ca nesimtitii aia, care stiu sa dea amenda daca vad pe altii punand postere cat de cat cu bun simt - adica pe unde sunt urme sau postere vechi, o sa-si puna nu doar pe panourile pe care le monteaza special pentru ei si campania lor...ci vor umple toate gardurile si zidurile, ba mai mult...asa cum am vazut in primavara, or sa puna inclusiv pe copaci! si cu siguranta peste toate posterele noastre :(

Niciun comentariu: