i am not weird. i am limited edition.

de cand cu PiaRul...

...mi-a fost dat sa intalnesc tot felu donshoare mai mult sau mai putin retarde care-mi intaresc convingerea ca poa sa vina si mama crizei...daca esti cat de cat buna, sau ai silicoane si te misti bine pe tocuri o sa-ti gasesti oricand job de mutat hartii/mailuri de colo colo, pentru ca reducerea de personal n'o sa-ti afecteze in veci existenta marcata de shopping la Milano, fixativ si autobronzant!
si cel mai tare nu te oftici cand le vezi pe alea ca's angajate ale unei companii pe salarii peste 1000 euro, ci atunci cand tre sa faci training de entry level cu ele doar ca sa-ti indeplinesti tu sarcinile. ca si colaborator/partener. a nu se intelege ca te plateste, sau macar apreciaza, cineva pentru asta!

6 comentarii:

Corin Chiriac spunea...

Generatia "decat".

Anonim spunea...

drept ai grait

Anonim spunea...

Mihachu, alea cu silicoane nu te ajuta sa treci de criza ci doar te ajuta sa uiti de ea, iar atunci cand uiti te trezesti in deepshit si primul lucru pe care il faci este taierea bugetului de mentenanta pentru silicoane...asa ca nu-i nimic ingrijorator, dar intotdeauna sa ai la tine un "ac de siguranta"...:)

storyteller spunea...

Amin, soro, bine le mai zici. M-am impiedicat si eu recent - intr-un alt context - de muuulte astfel de domnisoare. Si de atunci incerc sa uit ca le-am vazut.

monsoux spunea...

"existenta marcata de shopping la Milano, fixativ si autobronzant!"

tocmai ieri, când m-am procopsit și eu cu niște sarcini adiacente unui astfel de specimen, regretam că nu sunt eu "blonda cu țâțe mari și cu tocuri de piar"... M-a liniștit cineva, cică eu aș avea alte ass-et-uri. Vă zic eu, d-e-g-e-a-b-a!

Totoro Mihachu` spunea...

:)))))
partea proasta e ca am cunoscut in sfarsit 'duda' care mi'a starnit astfel de reactii. este exact atat de retarda pe cat credeam dar nici pe departe aratarea spectaculoasa pe care mi'o imaginam. cred ca e din categoria 'fata lu tata'...