i am not weird. i am limited edition.

Hernan for cocalari

dupa ce m-am chinuit cateva ore sa lipesc postere prin Tudor mi-am dat seama ca am irosit timp pretios din viata mea pentru ca targetul meu nu este in locul ala. in Tudor se asculta manele, iar orga electronica si inna hot (better not) sunt cele mai trendoase beat-uri ce pot fi auzite pe holurile caminelor. pun pariu ca la o privire mai atenta pe cocalari.com se poate observa cum jumatate din poze sunt facute intr'o camera de camin. din Iasi :)))

imi doresc sa ma contrazica cineva...

2 comentarii:

Anonim spunea...

am invatat din atatea lovituri cu capul ca uneori desi pui tu sufet pana peste, te dezamageste alta variabila din ecuatie....ce zici,daca Harnan nu se va ridica la anivelul asteptarilor voastra si mai ales la nivelul implicarii voastre in aceasta jmekerie.???o sa-mi replici ca nu se poate,ca H este pro si ca n-a dezamagit,dar ia-ti si o marja de eroare. best wishes dude

Totoro Mihachu` spunea...

Hernan nu poate dezamagi din punctul meu de vedere, pentru simplul fapt ca este un profesionist a carui munca este validata de sute de albume vandute si mii de petreceri la care a fost chemat. si de succesul pe care il are in continuare.
in caz ca doamne fereste nu iese treaba...greseala poate fi doar a noastra pentru ca nu am ales artistul potrivit gusturilor din zona.
da cum pentru a face bani nu vreau sa ma apuc de organizat party cu Ina hot sau alte balarii din heavy rotation-ul kissfm/radio21 - asa cum merge la sigur Primaria, merg pe ideea unei pretreceri bine organizate, cu dj internaional, cu preturi cinstite si set-up potrivit atat copiilor clubberi cat si domnilor 'cu burta pe masa' (de la Skin sau Office eventual).

mulltumesc de urari. marjele de eroare sunt ras-ras calculate :) all in all nu poate fi decat a great party!