i am not weird. i am limited edition.

what u see is what u get. and more!

pare'se ca am facut o mica greseala in 'grandiosul' meu plan de comunicare si anume ca nu am acordat destula atentie pozelor de la ultimul eveniment - Bacau 12.09. ar fi trebuit sa le folosesc ca instrument in promovarea evenimentului de la Iasi. cum la site se lucreaza cu viteza melcului beat, ma descurc cum pot folosind Facebook si blogul personal.

pe facebook am folosit o metoda putin neortodoxa de popularizare a albumului foto. o smecherie nou invatata de la un amic ce a folosit asta in scop pur comercial. pe o poza din album (aia de'mi pare mie cea mai reprezentativa) am tag-uit o multime de persoane. astfel toata lista fiecaruia va vedea cum respectivul a fost taguit intr'o poza din albumul meu foto, lucru ce duce la diseminarea informatiei catre sute de persoane fara ca eu sa fiu neaparat in lista lor de prieteni.
pretty cool stuf, huh? a little dirty also, da nah! scopul scuza mijloacele. it's gonna be THE party!

cum zice titlul... what u see is what u get. and more! pentru ca la Iasi am pregatit mai mult, mai mare, mai frumos si mai tare! hai cu iuhu!!!!!!





mai multe aici si aici

Niciun comentariu: