i am not weird. i am limited edition.

despre comunicare. one level up

doua defapt

- despre campania Obama ‘08 nu stiu cat s'a vorbit in Romania. cine are cat de cat tangente cu acest domeniu (communication, not politics) stie ca aceasta campanie ar trebui sa fie highlight-ul cursurilor de comunicare pentru urmatorii 10 ani. ca manual cineva recomanda cartea The Audacity to Win – The Inside Stories and Lessons of Barack Obama’s Historic Victory.
bonus... un interviu in Esquire din martie 2009, intitulat “The Man Who Made Obama” si cateva extrase din carte intr-un articol din TIME.

- the most user friendly annual report pe care l'am vazut pana acum (si am facut ceva research la viata mea), sau exemplu perfect despre cum poate fi cel mai stufos si boring document din companie o super scula de marketing & corporate communication

lululemon Annual Report Video 2008 from lululemon athletica on Vimeo.



tare mi'ar fi placut sa-mi fi venit si mie o idee atat de simple yet brilliant cand ma luptam cu vraful de grafice/rezultate, obiective vs realizari si cifre! multe cifre.

credits to mihnea & bto

Niciun comentariu: