i am not weird. i am limited edition.

Rent a view

m'am luat cu romantismele si am uitat sa povestesc despre cel mai important proiect al meu...important as in 'i frikin need it to happen. now!'
sunt unul din acei little browser geeks care crede in puterea internetului si'i vede utilitatea mai ales ca metoda de economisit bani. asa ca...in loc sa mai dau bani pe anunturile la Evenimentul de Iasi - unde esti taxat la numarul de caractere (sau cuvinte, nu mai stiu) - am ales sa ma lafai cu anuntul meu de inchiriere pe un blog. pentru ca oricat m-as simti de burgheza cu un apartament in centtru unde merg doar sa ma uit la TV sau sa gather friends fo' party...i still need to eat :)

Rent a view este modul prin care am ales sa popularizez frumosul nostru apartament. s-au folosit bineinteles de acum clasicele metode de postare pe Facebook si status la mess pentru cei cu liste stufoase. si acum...let's talk cash!

Niciun comentariu: