i am not weird. i am limited edition.

cooking 4 NYE party

Mihachu chef s-a dat in stamba de'a binelea :)

before. retete adunate de pe net in inceracea de a compila un bufet pe placul tuturor, dar mai ales al prietenilor care nu consuma carne:

after. am stat in bucatarie pana la 11, cu oameni dragi care incercau care mai de care sa ma ajute. cand un platou era pregatit il trimiteam in cealalta camera - drept pentru care am avut o super placuta surpriza la sfarsit sa vad cum arata toate ideile din capul si sufletul meu pe masa cea mare:



masa cea frumoasa a fost pregatita in detaliu timp de 2 zile si compilata cu minutiozitate in 2 ore in seara cu pricina.



cele mai importante ingrediente: suflet! si cutitele smechere de profesional chef :) au fost prezente, in ordinea numerelor de pe tricou: platourile cu branzeturi, fructe, alune si nuci, frigarui din stuguri cu brie, pasta de branza si somon pe felii de castravete, pasta de masline pe patratele picante de paine, ceva carnita pentru putinii doritori - prosciutto melone, salami nushdecare, carnaciori uscati si picanti; salata de andive cu somon, salata de avocado cu nuci, salata de coucous, salata de avocado cu ton si...zee magnificent cheesecake :)

Mihachu incheie povestirea si face o pirueta!

Niciun comentariu: