i am not weird. i am limited edition.

some news

12 Hours Dance Marathon este nominalizat la categoria "Evenimentul anului 2009 in Romania" la premiile Nights Awards. voturile pentru noi la aceasta categorie sunt binevenite :) daca nu va pricepeti sa votati la toate categoriile puteti lasa campurile libere. cu rusine recunosc ca nici eu n-am stiu ce/cu cine sa votez la multe categorii.

pentru proiectul meu de suflet "vinul cel bun" (asa se cheama folderu din calculatoru meu :)) avem identitate si etichete proaspat scoase din cuptor. am mari emotii pentru ca maine participam la prima degustare 'mondena' - cei de la Glam Cafe organizeaza saptamanal in serile de joi evenimente cu muzica live, iar maine meniul e completat de o degustare de vinuri la care vom participa si noi: Concert Fusion Band la Glam Cafe.
pentru ca n-am mai povestit pana acum despre asta:
Vinurile popii din dealurile Vişanilor
Casa Olteanu - minunea din Dealul Vişanilor

in rest... mergem la Air pe 11 februarie, iar in seara asta avem program rock :))

Niciun comentariu: