i am not weird. i am limited edition.

ci ma bucur, ci ma bucur

mihachu chef made all the goodiez pentru seara delicioasa de Dragobete :D

and the feedback....

Mihachu: hihi
Mihachu: ti'o placut mancarea?
sebi: vai pasta aia de masline imi venea sa ma dezbrac sa ma ung cu ea
sebi: era f tare
sebi: erau tari toate
sebi: da aia a dat cel mai maxim
sebi: toate erau futere
sebi: da aia a f incredibila

mihachu chef a mai crescut umpik si soon will become Mihachu Dream Food. mi-ar fi placut sa pot pregati cartonase cu logo mieu, nume, continut si fluturari pentru fiecare fel de mancare dar din pacate temperatura mea a ajuns la 38 cu 5 chiar in ziua cu pricina motiv prentru care la serata minunata am stat doar o ora. destul insa cat sa vad cum dispare tot de pe mese :))
acum luam o pauza, ne luptam cu branula si penicilina, dupa care plecam in vacanta la soare. yeeeey!

3 comentarii:

RR spunea...

Piticul meu curios de pe creier ma necajeste sa cer o reteta pentru pasta laudata de masline. Can I dare?

Totoro Mihachu` spunea...

oh, do dare! iata aici sursa mea de inspiratie http://www.e-retete.ro/retete/pasta-de-masline + love = yumm! :)

RR spunea...

Partea cu love trebuie sa fie din plin ca pe altceva nu ma bazez :)).Multumiri din plin.