i am not weird. i am limited edition.

2 purrrrfect days!

muffins pentru voluntari (I am the goodie provider!) , plantat copacei, declaratie la politie pentru doi dovlecei cantariti in plus la Kaufland (povestea asta merita un post intreg, later), gratar perfect de legume, party pe terasa cu mult vin rosu, biutiful miusic & costume colorate, ceai de mahmureala si mult soare; din nou pana seara cu gratar (dovlecei, rosii, ardei, mere si pere unse cu sos ad-hoc din ulei de masline, lamaie, dijon si condiment geogian svanuri suneli - si asta merita un post intreg :) again, later). motanul torcator a petrecut 2 zile la curte si abia in jumatatea celei de-a doua zi am avut placerea si mandria de a-l vedea cocotat in copac.





am oferit cu drag chocolate whisky muffins si piersici & southern comfort muffins. am primit in schimb multe, multe zambete!

Niciun comentariu: