i am not weird. i am limited edition.

apropo de facebook

...ca tot stau calare pe el toata ziua si incep sa'l gasesc din ce in ce mai folositor ca resursa online de popularizat diverse, am gasit articolul Facebook's bid to rule the web as it goes social . zice cum ca facebook si-a propus sa devina "centrul activitatilor" pe internet, un internet "where the default is social". and i Like that :)

pentru evenimentul din mai (pe care nu l'am anuntat inca oficial pe blog) am creat pagina de event cu care am 'atins' o audienta de 3000 de persoane in doar cateva zile. se subintelege ca e complet gratis, basca fix pe target adica 18-30/ partylovers din zona de interes. asta se intampla pentru ca o parte din prietenii Dance Marathon au preluat eventul si practic ne-au facut treaba, adica au trimis la randul lor invite la retelele lor de prieteni cu care noi nu suntem conectati. i frikin love sharing! tocmai de asta primul post pe wall cu posterul si eventul a avut ca text: "like.attend.share!"
despre cei 3000 am aflat adunand numarul celor care dau attending, maybe sau not la event. si pentru ca numerele astea inca nu ma multumesc, dar nici nu-mi place sa dau add aiurea la oameni am gasit metoda ideala: doar cei care au dat attending la event primesc un friendly friend request :)

Niciun comentariu: