i am not weird. i am limited edition.

Atelier Handmade in Acaju - astazi!

astazi ne adunam la sezatoare pe terasa la Acaju. daca apare vreo babutza care se uita suspect pe dupa gard sa vada oare ce fac fetili alea acolosha, inseamna ca s-a uitat astazi dimineata la matinalul de pe TVR Iasi :) am fost impreuna cu Twinklersii si Daniela, un alt voluntar foarte talentat care'si doreste MaiBine. am vorbit despre atelier, despre Twinklerzzz, despre copii de la Centrul de Recuperare a Copiilor cu Handicap Sever Galata, despre ce inseamna sa fii voluntar si cum putem atrage cat mai multe persoane catre astfel de activitati.
m'a dat o tanti draguta cu pudra pe nas, iar dupa emisiune a venit un nene din regia de emisie sa vada ce scrie domn'le pe tricoul meu. it said "what are you looking at?' :D pentru ca la recomandarea prietenului stilist de a ma imbraca cu 'o camasuta ceva' am zis nu, vreau sa arat ca o artista nebuna!

nice way to start my day :)

Niciun comentariu: