i am not weird. i am limited edition.

Certificat de scutire de Cadouri Fara Sens (CFS)

Sistemul economiei de piata mizeaza pe alegerile consumatorului, insa nu atrage dupa sine informarea completa a acestuia asupra bunurilor si serviciilor pe care i le ofera. Astfel, rareori suntem constienti ca prin cumpararea unui produs, "cumparam" in acelasi timp si conditiile ecologice si sociale in care acesta a fost fabricat, transportat, distribuit, consumat si eliminat.
Slaba informare si lipsa unor proiecte consecvente de sensibilizare a consumatorului din Romania privind impactul ecologic si social al actului de consum au determinat Asociatia Reper21 sa lanseze reteaua Reperverde.


actul de consum manifestat atat de individ cat si de entitatile socio/economice - mai ales companiile pentru ca pot genera un impact mai mare. e posibil ca pe unii dintre voi sa intereseze in mod direct activitatile vizate de aceasta organizatie. aruncati un ochi aici: sfera de actiune.
imi place abordarea pe care o au asupra ideii de CSR: O conducere care navigheaza fara busola pe plan social si ecologic are adesea o conduita sub semnul hazardului si din punct de vedere economic.

dar mai mult si mai mult imi place ideea de mai jos, care mi se pare pur si simplu genial de simple & funny. desi celor care obisnuiesc sa cumpere brichete sub forma de pistol sau ursuleti de plus cu inimioare 'i frikin luf u, believe me pt ca am dat 10 de lei pe kktu asta!!!' s-ar putea sa nu li se para la fel ;)



nu ma pot opri din hlizit tamp cand ma uit la certefecat. dragii mei, feel free to use it as often as u feel like! ideea e prea tare asa ca merita promovata din plin. mai ales ca nu e doar un fwd la fwd la alt fwd cu un quiz/banc/ppt obosit ci are un scop nobil :)
Daca vrei sa trimiti un certificat "Fara CFS-uri!", click aici


l.e. ca sa-mi demonstrez a mia oara cat sunt de cretina si ipocrita (sometimes, often actually) am scris acest post in timp ce:
- am uitat apa calda curgand si cada over-flooded motiv pentru care vecinul de dedesubt mi-a batut iar la usa ca'i plang peretii
- am uitat dopul scos (in incercarea de a rezolva problema) si cada s-a golit la jumatate.

:|

Niciun comentariu: