i am not weird. i am limited edition.

sunt aproape frumoasa

2 incercari esuate de 'bagare in seama'. funny enough sa le tin minte :))

la maratonul de la Bacau. la bar, asteptandu-mi bautura. un el uitandu'se insistent. eu imi pun un semn de intrebare pe fata.
el - esti aproape frumoasa!
eu :| .... mmmultumesc!?!
el - aaa, da...ai niste trasaturi interesante.
--
in cutia cu sardine. la bar, asteptandu-mi bautura. unu langa mine s'o fi gandit ca'i destul de aproape sa se bage in seama
el - am senzatia ca tu trebuiesti agatata cu 'Hristos a Inviat!'
eu - da, si cu 'La multi ani!" inainte de asta...
el - pai mi se pare ca esti cu Dumnezeu si cu dinastea (wtf!?!)
eu - nu, sunt cu Zen-ul
el - adica nu te impresionez cu nimic daca-ti spun ce manastiri am vizitat in Nordul Moldovei?


n.a. cutia cu sardine e clubul pitzi din Iasi, d'uh!

Un comentariu:

Alex spunea...

:)) caterinca