i am not weird. i am limited edition.

Twinklerzzz to go

pentru ca tot nu ma pricep sa-i vand - nu stiu de ce, dar nu-mi vine sa cer bani pe ei - m'am gandit ca cel mai bine ar fi sa-i dau, la fel cum toti ceilalti facuti pana acum au ajuns sa pazeasca visele unor prieteni. asa ca sambata ii voi scoate la o raza de soare in Acaju la Ateliere HandMade.
minunatiile din pozele de mai jos, alaturi de toate obiectele realizate in cadrul atelierului, vor fi donate Asociatiei Mai Bine si valorificate in timp prin magazinul online de pe siteul www.maibine.eu. Veniturile obtinute vor fi donate Centrului de Recuperare a Copiilor cu Handicap Sever Galata.







Evenimentul "Ateliere HandMade" este organizat in cadrul Saptamanii Nationale a Voluntariatului, eveniment desfasurat in perioada 16 - 25 aprilie 2010 la Iasi, sub coordonarea Centrului de Voluntariat Iasi - Fundatia Serviciilor Sociale Bethany.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bravo! Asta e un demers demn de apreciat.