i am not weird. i am limited edition.

visul meu...

a tot batut vantul prin ganduri o vreme si chiar credeam ca sunt atat de aiurea incat n-am asa ceva. ca toti parca au o idee clara despre ce-si doresc de la viata. nu despre ce-si doresc sa faca, as in job, realizari. ci pur si simplu visul lor, ideea despre cum ar vrea sa fie secunda aia din viitor, pe care cand si'o imagineaza, realizeaza cu multumire si peace of mind ca e momentul in care ar ramane o vesnicie. pentru ca nu si-ar dori nimic mai mult. si pentru ca toatele celelalte cunoscute sau necunoscute ale ecuatiei sunt doar detalii care nu afecteaza cu nimic visul...nimic n-ar putea modifica imaginea. atat e de perfecta!
eu imi doresc sa am o casuta cu o gradina in care o sa-mi rog toti prietenii dragi sa-si planteze un copac al lor. le ofer eu ce doresc :) mar, cires, magnolie, liliac. ei trebuie doar sa aiba grija de el, sa si-l ude din cand in cand, sa'i culeaga fructele, sa-l viziteze :) si sa-si ridice borcanele cu dulceata facute de mine din rodul copacului lor. in fiecare an. atat!
uite, daca vor, le pun si cate o bancuta sau un scaunel langa copac...sa mai stea de vorba ca doi prieteni vechi ce sunt...
...ar fi minunat!




2 comentarii:

the gavrilescu spunea...

eu vreau copacul care face painea maimutelor :D

Mihachu` spunea...

vai di mini. tre sa fac niste research pt asta :)) sa nu ma pui sa ma duc pana'n papua noua guinee pentru tufele tale ca ma las!!!!