i am not weird. i am limited edition.

Mihachu se joaca frumos

.



it was biutiful. and we were happy. si o sa mai facem. am impresionat toate brand manageritele denimicfacatoare de la compania sponsorizatoare - carora le si multumesc pe aceasta cale ;), iar acum am o grija in plus - cum sa-mi protejez conceptu. se pare ca i had the utter most brilliant idea pe care niminea n'a mai pus'o in practica pana acum. da, Mihachu se joaca frumos, still :)

notes to self:
- data viitoare nu mai primi emoiste grase care nu beau Cointreaupolitan pe motiv ca tin cura de slabire;
- femeile din Iasi sunt speriate de bombe sau figurante sau excesiv de proaste sau o combinatie intre cele trei.
- there will be.. there must be a second next edition;
- I RULE!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cand mai ai probleme cu femei grase, emo, pesimiste si invidioase(combinatie letala pentru orice tip de audienta) trimite-le la seniorii in domeniu pentru a le explica strategia cu "vioara", instrument producator al unei grimase asemanatoare cu apocalipsa...