i am not weird. i am limited edition.

niste chestii

am descoperit de curand o faza teribila: "acest blog s-a nascut datorita faptului ca am multe de spus si nimeni nu ma asculta". wtf, man! daca nu spui nimic interesant in real life de ce te-ai astepta ca blogul sa fie citit de alte persoane in afara de mama, tata, vecina de la 3 si matza ei? sau poate ca ejti timid si te esprimi mai bine in scris, but no...i wasted 3 terrible second reading stuff like "azi ma plictisesc si scriu despre asta, hihihih, pup!" sau "ce tara de kkt avem, btw voi ce credeti, hihihi, pup!" FAIL!

am mai realizat cu mare tristete o treaba. romanu are capacitatea si inventivitatea de a transforma orice in kkt. daca'i o treaba nasoala rau, devine un kkt acceptabil - pe genul haz de necaz; daca'i o chestie misto (ca majoritatea lucrurilor/conceptelor importate din occident) o transforma bineinteles in kkt. iaca ce se intampla pe Facebook:
1. asta e post pe wall, deci omu si-a intins taraba: "p or t o f el e .. . paul s m i th ( 1 2 0l e i ) .. . o ch e l a r i R A Y B A N (1 40 lei ) . . .. p o r t of o f e l e f e m e i/ / .. . .. l e nt ile d e c o n t a c t .. . . 50 l ei i d m a l l _ e y e s"

2. altu, mai finut cica, s-a gandit sa se promoveze prin comentarii dispuse strategic. la Cafenea Acaju la postul cu albumul foto de la Make-up Party apare urmatorul comment "Achizitioneaza pachetul compus din videoproiectorul Epson EB-S72 si tunerul TV Leadtek TV Pro1920 si vei avea parte de o experienta uimitoare! Primesti BONUS un ecran de proiectie si o minge de fotbal Adidas!" Pentru evenimente reusite smth...
ce mi s-a parut mie aiurea cand mi-au pus reclame in autobuz - de simteam aproape pumnul care'mi impinge reclamele pe gat cu forta, dar acum m-am simtit de'a dreptul invadata. aproape ca mi-a ramas urma de la bocanc pe fata, it was that terrible. bine ca avem 'report as spam', sper ca nu'i chiar degeaba butonul ala.

5 comentarii:

kt spunea...

Ms pentru comentariu si ca te-ai oprit 3secunde teribile sa citesti de pe blog, nu era necesar!Toate cele bune!

Mihachu` spunea...

iaca, na!
oamenii sunt rai, life is tough, Nichita e de kkt, blogul tau e degeaba si tu nu stii sa scrii iar cineva a facut misto de asta - fara sa faca nici macar o referire directa la persoana ta. bine ca te-ai sesizat sa stie toti aku :))))

None spunea...

Fix fail. hahahahahaha

nad'nad spunea...

referitor la kky care spuneai ca l fac! eu eram prin 99 prin buc si mergeam la IDM sa cumpar niste sosete si cautam loc de parcare!si mergeam slow cand colo iese un gajiu de culoare si mi zice boss 10 mii si n ai treaba cu masina!
am scanat imediat situatia si am realizat atunci ca ala intr o zi facea o groaza de bani si din ce?
si mi am zis:iute frate ca si din kkt faci bani sau te intretii in romania

Mihachu` spunea...

faci, da pute!