i am not weird. i am limited edition.

un loc de vis...in Romania

unde mi-am propus sa-mi trimit parintii in vacanta anul acesta.si unde mi-ar place sa lucrez, in bucatarie bineinteles :)


Centrul de Medicină Lifestyle (CML) Herghelia
este un sanatoriu unde se practica medicină cu accent pe Schimbarea Stilului de Viaţă, Promovarea Sănătăţii şi Educaţie pentru Sănătate si are printre obiectivele principale acela de "a oferi îngrijiri medicale pacienţilor ca fiinţe întregi (fizic, mental,spiritual, emoțional şi social), incluzând după caz consiliere specializată".

Costul unui sejur de 11 zile este de 155RON x 11 zile = 1705 RON/pers. (statut de pacient). Cel de insotitor e 1386 RON /pers.
Tinand cont de faptul ca dupa ce pleci de acolo iti redefinesti practic regulile dupa care iti traiesti viata si ajungi sa iti reechilibrezi intreaga existenta, pretul e cat se poate de decent.
detaliu destul de important - legumele si fructele oferite pacientilor la masa sunt cultivate in gradina proprie, iar meniul este 100% vegetarian :D


am gasit un articol amplu despre acest centru in numarul din mai al revistei Elle, pentru cine doreste sa citeasca impresiile unei jurnaliste bucurestence despre acest loc. articolul se numeste "48 de ore la sanatoriul lui Dumnezeu".

va recomand din suflet o astfel de experienta!
galerie foto Herghelia

Niciun comentariu: