i am not weird. i am limited edition.

atentie mare la ce mancati!!!

sunt femei ca'si dau ultimii banuti pe cel mai bun/scump detergent pentru masina de spalat sau barbati care pun intotdeauna cel mai bun ulei de motor la masina...in schimb nu au nici cea mai mica problema sa manance o shaorma sau cartofi congelati cu un snitel de pui care arata ca o bucata de plastic. sa mor daca inteleg!adica, ti se pare perfect normal sa dai tot ce-i mai bun pentru o bucata de tabla, in schimb la pranz cand simti foamea bagi un corn sau un sandvis si o cola...sa fie acolo, si gata!!?
oameni buni, treziti-va! corpul nostru e o masinarie minutata, perfeca si incredibil de capabila. tot ce facem noi in viata asta este sa o deterioram constant pentru ca uitam sa avem grija de ea. we take it for granted! si asta pentru ca efectele alimentatiei nesanatoase nu sunt imediate - nu te ingrasi 3 kile in jumatate de ora de la o bucata de friptura si nici nu faci infarct de la o shaorma.
in vremurile de azi mi se pare incredibila lipsa de atentie pe care o acorda multi oameni inteligenti si informati asupra alimentatiei. mi se pare incredibil ca multe mame nici macar nu se gandesc sa verifice, sa intrebe sa chestioneze calitatea/sanatatea alimentelor cu care isi hranesc copiii.

n-am un fir al ideilor foarte coerent, e un subiect sensibil pentru mine. ma seaca enorm nu doar indolenta unora vizavi de propriul corp ci mai ales faptul ca se face misto de mine sau nu sunt luata in serios cand atrag atentia asupra acestor aspecte.
sunt un om informat vizavi de acest aspect, sunt un om care cauta mereu informatii noi legate de asta - cu greu, pentru ca multe dintre ele sunt secrete bine ascunse de cei care ne vand mancarea. sunt omul care in supermarket se uita in cosul tau si te judeca putin in functie de ce ai acolo. daca te cunosc si ai lucruri impotriva vcarora militez frecvent ti le iau pur si simplu din cos si iti arat alternativa sanatoasa. dar nu inteleg de ce te uiti ciudat la mine in loc sa-mi spui multumesc.

am facut o introducere cam lunga doar ca sa-mi iau ceva de pe suflet :))) va rog, din nou din sufletul meu de copil...opriti-va 20 de minute sa invatati ceva nou despre ce mancati!

4 comentarii:

Anonim spunea...

1. Ar trebui sa-ţi dezvolti capacitatea de a face mentorship pentru ca nu cred ca e suficient sa-i violezi omului codul cu alimente. El trebuie sa inteleaga si apoi va lua decizia singur.
2. Fa-ţi o firma a Carei obiect de activitate sa fie cosultanta in alimentatie sănătoasă. Cred ca e nevoie de ASA ceva.
3. Finanteaz-o din fonduri europene pentru ca ai nevoie de cv-urile unor specialişti care sa susţină proiectul tau .

Ceea ce spun este ca ar trebui sa-ţi asumi ceva pentru ca sunt mulţi care vorbesc si prea putini cei care fac.

Mihachu` spunea...

:) multumesc pentru sfaturi

Mihachu` spunea...

mi-am propus deja sa ofer consultanta din bucatarie, gatind mancarurile despre care vorbesc, nu sa-mi indeplinesc obiectivul tot din vorbe.
putintica rabdare doar, ca ma organizez mai greu si sunt multe de invatat :)

Anonim spunea...

Viziunea mea era mult mai ampla. Sper ca nu au deranjat sfaturile. Mult succes!