i am not weird. i am limited edition.

Mihachu pregateste desert la Brunch Good Point

Brunch la Good Point - Duminică, 25 iulie
Breakfast & Lunch plus taifas cu prietenii cât cuprinde... începând cu ora 13.00. Preţul este de 75 de lei pentru o persoană (All inclusive: 4 feluri de mâncare asortate cu 4 vinuri, cafea şi un desert surpriză). Sunt disponibile doar 14 locuri iar participarea trebuie confirmată telefonic la numărul 0741-261.423

desertul surpriza este al meu si contine...piersici, zmeura, mascarpone yum :)
astazi il testez prima data si'l duc la party de copii fericiti cu 10 la licenta.
mai jos aveti unul din deserturile pregatite la editiile anterioare. imi pare tare rau ca nu am aflat inca numele bucatarului care pregateste minunatiile de la Brunch insa promit sa revin cu informatii complete si poze.

Niciun comentariu: