i am not weird. i am limited edition.

more cooking

.

m'am ridicat din pat din jumatate de atipeala ca sa notez o idee geniala. cred ca li s-a mai intamplat si altora. am inventat o reteta. superba. de desert. daca am ajuns sa fac dinastea e bine, inseamna ca sunt pe drumul cel bun :) o sa'i pun poza pe blog cand o voi gati pentru prima data, si cred ca voi face asta duminica viitoare la brunch-ul Good Point unde am fost invitata sa pregatesc un desert. special, sweet and creative...
e reteta mea! si e foarte tare! abia astept sa o gust si sa o ofer spre degustare. mai ales ca va fi precedata de 3 feluri de mancare si 3 vinuri de soi atent potrivite. well, this makes me kinda proud.

duminica pentru Gusta Slow in Acaju am facut paine de casa cu lapte, painici cu masline si seminte, chiftelute vegetale, branzoaice si maiestuosul cheesecake de vara in doua variante - cu piure de visine si dulceata de mure.





more pics

4 comentarii:

Cristopher spunea...

buey nene, gandeste-te si la noi , astia amaratii care mancam toata ziua prin tot felul de nenoroiri,ne omori,ne faci cu capul...te felicitam! mai rar asa bucatar devotat,Brava

Mihachu` spunea...

hehe, mucisimas gracias :D
there's more to come!

Cory spunea...

Miha, trebuie sa recunosc, te pricepi de minune la gatit!!! Chiar nu credeam ca ai inclinatii spre cooking (adica nu pareai genul); demult vroiam sa-ti spun, sa te felicit! Bravo! Arata super bine.... hmm, deja mi-e pofta :)

Cory spunea...

Miha, trebuie sa recunosc, te pricepi de minune la gatit!!! Chiar nu credeam ca ai inclinatii spre cooking (adica nu pareai genul); demult vroiam sa-ti spun, sa te felicit! Bravo! Arata super bine.... hmm, deja mi-e pofta :)