i am not weird. i am limited edition.

my Good Point experience

duminica la Good Point am mancat numa bunataturi, am baut neste vinuri excelente potrivite cu maiestrie si am vorbit frumos despre desertul meu care a disparut in 3 secunde de pe fiecare farfurie :)
la primul fel am gustat piept de rata afumat, pate de gasca, branza de capra si branzeturi maturate (puturoase rau, just the way i like it!) alaturi de un vin spumant, Cava Brut Rosat, Castellroig - Sabate i Coca.
apoi am avut file de somon (eu as zice ca era mai degraba pastrav somonat) cu hrean si marar, legume cu sos de lamaie si salata de rucola potrivit cu un vin alb, Sauvignon Blanc 2009, Michel Torino.

pentru vinurile rosii de la felul 3 si 4 am avut bineinteles porc si vita.
Rulada de porc cu sos de ceapa si legume asortate alaturi de Cabernet Sauvignon 2008, Rocca Ventosa si muschi de vita cu sos de bere neagra, varza de Bruxelles si pepene rosu potrivit cu Rosso di Montalcino 2006, Fossacolle.
toate pozele apetisante le gasiti aici

eu am pregatit 17 portii de terina cu piersici, crema de branza si sos de zmeura cu piper rosu care s-au servit la sfarsit alaturi de cafea.

sunt onorata de invitatia primita si sper ca m-am ridicat la nivelul asteptarilor. all in all a fost o experienta minunata pe care o recomand cu caldura. cateva ore alaturi de prieteni, mancare buna si vinuri excelente, toate la un pret prietenos - mi se pare cel mai bun lucru pe care'l poti face intr'o duminica dupamiaza.

2 comentarii:

Anonim spunea...

nici nu incape in discutie sa zicem ca nu te-ai ridicat la nivelul asteptarilor..desi nu am gustat din desertul asta ..am avut ocazia sa servesc cam din toate bunatatile facute de tine...tot ce pot spune este.. felicitari pentru tot..gatesti excelent.puuup

Mihachu` spunea...

data viitoare semneaza-te :P multumesc din suflet!