i am not weird. i am limited edition.

niste chestii cu carne

am ramas singura acasa asa ca mi-am facut de cap si am cumparat 2 pulpite, 4 felii de bacon si un carnat picant :D m'am bucurat sa descopar ca nu-mi mai place carnea asta fada de pui deloc, oricat de smechere au fost marinatele cu care am preparat'o. deci m-am lecuit, chiar ca nu mai cumpar in veci carne de pui.
ma gandeam intr'o zi ca normal ar fi, daca vrei sa mananci carne...sa trebuiasca sa-ti omori animalul singur. ha! mergi la bacanie, ce doriti...muschiulet? feliat? cum sa nu...poftim sa dai in cap la vitel! poftim taiat, feliat si impachetat. vrei pui la rotisor, no problem...nici nu trebuie sa fugaresti gaina, o tinem noi pentru tine, tu doar taie'i gatu!
eh, cam cum ar fi :)

cu bacon am facut paste carbonara, oh how i missed that taste :) iar pe ala mic si iute l-am feliat si l-am aruncat peste pizza cu mozarella, rosii si busuioc. nom, nom, nom!

Niciun comentariu: