i am not weird. i am limited edition.

calea naturii

am ajuns in sfarsit in Bucuresti la Ki-Life si Casa Raw.z ca de cand tot astept nici eu nu mai stiu : ) de unde am plecat cu bratul plin de spirulina, chlorella, energy drink-uri, colon help-uri, creme fara dram de chimicale si saculeti cu nuci africane de spalat carele cik tin un an de zile in loc de detergent. me happy! astea toate se adauga la toate produsele existente deja in baia si bucataria noastra caci procesu de eliminare a chimicalelor a inceput mai de multisor motiv pentru care acum toate cele necesare self-maintenance-ului ne sunt naturale si sanatoase.
am inceput curatirea de pe dinauntru si road trip prin tara pentru curatire de spirit cu aer curat de munte. iz good!

2 comentarii:

storyteller spunea...

doamna, intr-o zi cu soare si cu un pic mai mult timp, o sa te sun sa te rog sa-mi spui si mie cu ce ai inlocuit chimicalele de prin baie mai ales, ca tare vreau sa scap si eu de ele. te pup cu drag si cu zambet!!

Mihachu` spunea...

mergi la Ki-Life si gasesti acolo de toate: de la pasta de dinti, sapun, sampon/balsam, deodorant, creme de par/fata/maini pana la detergenti de toate felurile :))
incepe cu pasta de dinti, deodorant si cremele de fata/maini...sunt produse cu care intri zilnic in contact asa ca renunta la chimicale cat mai repede! si suna-ma de acolo :)