i am not weird. i am limited edition.

povestea cu salteaua

sau cum sa NU vinzi prin telefon dupa ce ai o comanda confirmata.
am comandat zilele trecute o saltea ortopedica Dormeo de pe situl lor (nu vriau sa dau link!). nu m'am gandit niciodata ca o saltea o sa-mi faca atatia nervi ca astazi, mai ales ca am ales solutia simpla de a comanda online. s'o aduca curierul pana la etaju 4 :)
initial am sunat la numarul afisat pe site pentru a cere mai multe detalii dar cred ca era genul de contact blocat pe ocupat sa nu deranjeze pe nimeni, ma rog...mi-am gasit toate informatiile pe site asa ca am comandat cu incredere asteptand un mail de confirmare (am dat pana si datele firmei pentru factura). am avut surpriza sa primesc un telefon de confirmare...yeeey, much more personal, m-am gandit, astia chiar in profesionisti! la capatul celalat era un baietel care m-a atentionat in primul rand ca aceasta conversatie este inregistrata, mi-a confirmat comanda dupa care...a inceput ofera de vanzare, adica timp de 20 de minute a incercat sa-mi indese pe gat diverse alte produse de ale lor. ok, 5 minute nu strica zic...hai sa vedem.
prima oferta...inca o saltea si una pentru copil. zic, nu-mi trebuie decat o saltea, nu mai vreau una. pai si copilul? n-am copii domnule, lasa-ma!
a urmat o husa speciala pentru saltea care face si drege si in principiu e mai fericita salteaua cu ea pentru doar eispe roni in plus. nu-mi trebuie, o sa-mi iau eu una. da, dar toata lumea a cumparat si husa....asaaaa, si asta ar trebui sa fie un argument pro vanzare? nu multumesc!
atunci alte produse de la noi, vazand ca nu'i merge cu nici de unele...o perna, o pilota ceva...domnule, nu intelegi ca vreau doar salteaua aia nenorocita?
bine, sa finalizam comanda! cand credeam ca se termina toata polologhia si eram fericita ca am reusit sa nu ma enervez sau sa'l injur, incepe sa povesteasca despre minunatul card de discount sau membru smth cu care pot beneficia de aia si cu aia si tralala la doar 75 de lei! whaaat? nu, nu, nu! stii ce? anuleaza comanda!
dar nu m-ati lasat sa termin, mai aveam 2 propozitii de zis...daca luati cardul primiti gratis husa smechera si transportul produsului! nu auzi ca nu mai vreau nimic? anuleaza comanda! daca vad salteaua aia la usa mea ii dau foc!
da, dar ati fi putut benefia de tot doar pentru suma de 1042 ron! mai omule, daca esti atat de prost/sau incepator incat sa nu-ti dai seama ca incepi sa ma enervezi si sa te opresti la timp.....dar credeti ca mie-mi face placere ceea ce fac acuma (?!!?! deja ma pufnise rasul, au trecut nervii, da saltea chiar ca nu mai vroiam!) stiu ca e jobul tau, e poezia pe care trebuie sa o spui, dar uite...e conversatia iinregistrata, am dovada ca am anulat comanda, sa nu vad nici o saltea la usa mea! pai si ce faceti fara saltea? o cumpar de la dedeman, nah! eee...dar acolo n'o s'o gasiti pe stoc! stii ce, n'am vrut decat salteaua aia obosita, m-ai enervat si nu mai vreau nimic, multumesc, la revedere!

saracu, stiu ca pentru 5 milioane pe luna sa stoata ziua cu casca in ureche, dar ma indoiesc ca i'a facut cineva training pe principiul 'less is more' ai grija sa nu sufoci clientu cu oferte...ci doar baga cat incape, zii poaezia pana la capat si vinde! vinde! vinde!
nu vroiam decat salteaua aia nenorocita! acuma tre sa mi'o car singura pana la 4 :(

Niciun comentariu: