i am not weird. i am limited edition.

sick party days

am ajuns si eu in sfarsit la mare doar ca sa ma lamuresc din nou ca 'sutele de turisti' din stirile protv sunt toti cocalarii si baitzashii din constanta si bucuresti care vin la mare pentru a semna condica Bamboo si Office din Mamaia.
‎"Mamaia este staţiunea în care oamenii săraci vin pentru a pretinde că sunt bogaţi, iar bogaţii vin din lipsă de imaginaţie" e perfect adevarat!!
au fost 2 zile in care am visat cum trec buldozerele si rad toata Mamaia, inclusiv hotelurile si cluburile (pline bineinteles :)) si am revazut specimenele aflate la limita umanitatii care populeaza tarisoara asta minunata.
mai rau m-am intristat, dar dup'aia am mers la pitrecire si ne-am revenit :)
anu asta la Sunwaves o fo 5 corturi, multa lume care nu avea ce cauta acolo...da nah, tre sa umplem 5 corturi, facem bani, platim artistii si noi ne dixtram/relaxam dupa ce se termina toata mascarada. cel mai frumos si mai frumos au cantat Carl Cox si my fav Dj Sneak :D
ne-am intalnit cu o gramada de oameni pe care ii vedem doar acolo :)) si am cunoscut altii futere de misto ca noi...cu faze gen schimb de adrese de mail si id de fb la ureche in timp ce te batzai pe muzica.
dup'aia ne-am urcat pe vapor frumos si am iesit cu platanele pe apa.


barcuta de tragea nushcumsa-i spun. mai multe pe sincrondelta.ro (personalul e minunat, oamenii sunt super profi, perfect dotati, eftin si bun, recomand cu caldura!!!)




cea mai buna ciorba de peste din lume, cel mai bun mujdei (actually pasta) de usturoi din lume, robinetu cu bere lasat pe mana noastra :D plus camera cu 2 paturi, dus si aer conditionat.


seara n'eo parcat la mal langa o poienita cu menta salbatica.

ca dupa orice hei-rup imunitatea mea a scazut dramatic motiv pentru care amigdalita cronica a recidivat numai ca de data asta am combinat si una mica pentru my better half. asa ne'am trezit in drum spre casa cu un pit-stop de 2 zile la spitalul municipal din Tecuci unde am reusit sa ne certam cu toate femeile cretine si incompetente de acolo dupa care am evadat cu circ, iar acum ne asortam perfect cu branula pe mana stanga si meniu identic de penicilina la 12 ore :)

Niciun comentariu: