i am not weird. i am limited edition.

cheesecakes & Gusta Slow

.

asa cum era de asteptat, cei de la Mai Bine au organizat al doilea eveniment din seria Gustă SLOW, eveniment la care am fost invitata din nou sa gatesc bunataturi locale si de sezon.
astazi mergem si la TVR sa vorbim despre eveniment - fac ce fac si tot apar pe la televizor (visul meu de a deveni o mica vedeta locala e pe cale sa se indeplineasca!) numa ca de data asta domnii s-au gandit sa trimita o masina pentru mine. daca tot is draguti si economisesc bani de taxi o sa le duc o paine cu seminte si o tarta cu mere :D
pentru duminica voi pregati printre altele faimosul cheesecake de data asta in varianta de iarna (adica la cuptor, cu ou si smantana) asa cum am mancat la Split in Croatia intr'o dimineata.


varianta de vara am testat'o in Muntenegru la Sveti Stefan. arata super bine dar gustul nu m-a dat pe spate, it was too fake to look that purfffect!

2 comentarii:

Adi spunea...

M u i e la iehovisti, mormoni si atei!

Mihachu` spunea...

Amin!