i am not weird. i am limited edition.

i didn't do it, romania!

...si nu m-am dus de lene, sincer!
ori mi-a expirat entuziasmu de voluntar, ori pur si simplu mi-a fost o mare LENE. pe care nu am reusit sa o alung pentru ca pur si simplu nu prea am avut argumente.
stii senzatia aia cand vrei sa faci ceva, dar parca nu prea iti vine si atunci iti dai cateva motive in plus ca sa te mobilizezi! nu e ca atunci cand esti convins ca n-ai alta cale decat sa faci acel lucru. aia e 'puterea lui trebuie'. nu. cand mai ai nevoie de un branci, o idee din capul tau sau rugamintea/argumentul unui prieten care sa te faca sa actionezi.
well, eu nu prea am avut cu ce sa ma conving. nu mi s-a parut deloc apetisanta perspectiva de a strange gunoaie de pe un deal intr'o zi frumoasa de sambata, mai ales dupa party vineri...pentru ca ziua lui Jack se sarbatoreste doar odata pe an : )
plus de asta, nu arunc gunoaie pe strada, turtesc bidoanele de plastic si cutiile de lapte ca sa ocupe mai putin loc in gunoi, redirectionez 2% catre un ong, fac lucruri frumoase pentru mine si apropiatii mei etc., etc... asa ca nu vad nici un motiv pentru care sa ma spetesc pentru binele general. vorba vine bine general.
nu vreau sa intru in detalii despre ce inseamna replicarea acestui proiect intr'o tara ca romania, cu oameni ca romanii, dar mai ales...cu autoritatile din romania :))) ar iesi un banc bun though.
am avut totusi o singura idee care m-a gadilit asa umpic inainte sa se dezumfle si sa ma lase complet prada lenii. ideea era ca in genul asta de proiect se implica in mod normal persoane altruiste, voluntari si doritori de bine, in general tineri, oameni misto, veseli si binevoitori - o specie rara prin romania these days...mnah, ma gandeam ca o sa-mi placa, ne intalnim toti acolo si voi avea un sentiment placut de apartenenta la o chestie misto. tre sa-ti placa asta, nu? te ridici din pat mai devreme pentru asa ceva!
but nooo. in romania, pe modelu comunist - in loc de 5t grau raportam 15 ca sa dea bine la partid, dupa care exportam 14 si murim de foame - primariile si-au trimis angajatii cu forta la voluntariat ca sa....eh? ati ghicit! sa dea bine la statistici. sursa aici. oh, isn't that a mood killer? asa ca mi s-a acrit complet si nu m-am dus.

Multumesc tuturor celor care au luat astazi parte la acest proiect! este intradevar un gest demn de apreciat! si greu de facut : ) u rule this time! cu toate ca parerile mele sunt mai degraba de genul celor din commentul 6 tot de aici. noroc ca sunt si oameni care stiu sa se exprime coerent pe lumea asta :D

acuma...tare's curioasa sa vad statisticile! si nu stiu de ce-mi vine sa rad infundat cand zic asta!

Niciun comentariu: