i am not weird. i am limited edition.

new season...

...new clothes. si apropo de asta, joi 7 octombrie se intampla editia de toamna a celui mai dragutz eveniment pentru fete din Iasi (zic eo :)) - Le TROC2 - Schimb de haine RECIPROC.
hainele din garderoba de toamna-iarna, genti, esarfe si palarii pe care nu mai ai chef sa le porti, sau crezi ca nu te mai reprezinta sunt perfecte pentru acest eveniment "de socializare cu schimb de haine si muzica buna".


Vino cu 7 obiecte vestimentare pe care nu le mai porti si care se asorteaza cu sezonul tomnatic, ofera-le la schimb si vei putea alege la randul tau altele 7 care iti fac cu ochiul.
now, how cool it that? mergi la shopping fara bani, petreci o dupamiaza misto intre gagici (4pm-10pm), dar mai ales REUTILIZEZI! si RECICLEZI!

pentru ca e a doua editie, evident ca am ceva feedback de data trecuta. regula era sa primesti ceva la schimb de la aceeasi persoana insa eu am ajuns cam tarziu si nu prea mai aveam ce sa aleg ...asa ca toate hainele mele le-am daruit pur si simplu. doar nu era sa ma intorc cu ele acasa! pusesem la un moment dat ochii pe o camasa draguta insa tipa n-a inteles pe deplin ideea eventului asa ca n-a vrut nici in ruptul capului sa mi-o dea din moment ce eu nu i-am dat nimic in schimb. prietena ei insa era fericita posesoare a uneia din bluzele mele dar cu toate astea n-a reusit sa o convinga. n-am mai insistat ca fata usor setata. chiar cand ma resemnasem ca plec cu mana goala am gasit o pereche superba de pantaloni negri gen Audrey Hepburn pentru care m-am bucurat enorm. asa ca si eu... like all the other girls, am plecat super incantata de acolo.

Niciun comentariu: