i am not weird. i am limited edition.

o surpriza placuta

Matei e un baiat pe care l-am cunoscut cu castile pe urechi. un baiat cu Porche si tatic bogat. genul care nu prea sta la hotel ...pentru ca are casa oriunde se duce. cu mult timp liber si endless opportunities. intr'o zi facea muzica electronica, in alta zi facea e-commerce websites. si cumva...intr'o zi...s-a gandit sa faca asta:


motiv pentru care eu il cam invidiez pe Matei.

in fiecare zi, din bucataria de la Casa de Cultura a Studentilor aud artisti care repeta fragmente din opere de muzica clasica la diverse instrumente. azi a fost ziua clarinetului. sunt singura pe care nu o deranjeaza sunetul :( ca in rest e subiect de glumea proaste si dureri de cap. iar cand mi-am pus Vivaldi ca soundtrack pentru framantat baghete mi s-a spus la un moment dat....aaa, de la tine se auzea? credeam ca tot aia care zdrangane...eh!
dap, lucrez cu niste tarani care-mi strica filmu. teoretic pot sa-i dau afara oricand, practic ma/ne ajuta cik sa fac/em bani. sau mai multi bani.
uite de asta il invidiez pe Matei. sa fi avut/putut de toate, nu cred ca as fi ajuns tot la ceea ce fac acum. si pentru ca e unul "din aia" care poate face ceea ce'i place fara compromisuri. pentru ca-si permite, sau pentru ca are puterea sa faca asta.
nush cum vine treaba asta da eu nu's nici de unele. dar tot fac cele mai bune muffins din oras :) iar painea mea e cu siguranta mai buna si mai sanatoasa decat a lu ala de la Mall! nu tre sa-mi spuna nimeni, stiu eu!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Pupicuristo.... Plus ca era sa-ti scuip briosele... Painea chiar nu stiu cum e, poate o fi mai buna...

Anonim spunea...

Por(S)che!

Anonim spunea...

Din nefericire pot sa spun ca te cunosc si stiu si care e situatia de la bucataria "ta" si nu e deloc asa cum o prezinti tu. In primul rand dupa cate stiu eu acel "asshole" de bucatar nu era angajat, ca nu puteai sa ti-l permiti ci va ajuta asa ca la inceput, ca sa va mearga treaba bine. Asa ca ar trebui sa ai putin respect fata de "angajatii" tai si sa vorbesti mai frumos chiar daca e blogul tau.
Si apropo de magicele tale ciabate si briose cu care te lauzi tu, daca ai asculta putin parerea oamenilor despre ele ai afla ca nu-s asa extraordinare cum le crezi tu ,dar esti prea increzuta ca sa te uiti la gloata de tarani care-ti sunt clienti si care iti platesc facturile.
Te-am pupat si bafta cu afacerea !!!

Mihachu` spunea...

it comes with the territory! :) hai baieti, bagati!