i am not weird. i am limited edition.

sandwich frenzy


pentru sandvisurile mele frumoase, pe care tocmai le-am pozat pentru meniu, mi-as dori farfurii dinacestea : )




photo source & more to see @jimbobart

cred ca i'm in a sandwich making frenzy pentru ca astazi la mic dejun am mai inventat 2 din senin. sunt al naibii de bune, evident! dar nu le pun inca pe meniu pentru ca sunt vegetariene si din 10 am deja 3 fara carne.
zice lumea mai cu experienta ca la oamini place carnea mai mult. adica da bani mai degraba pe animal mort decat pe leguma vie. deci mai bine incercam sa facem niste bani first dupa care experimentam pe placul nostru in incercarea de a scoate papila obosita din schema sunca/cascaval si de a educa gusturile cu spanac crud, avocado sau nasturel (imi place numele asta de mor :))).
in caz ca avea cineva vreun dubiu... nu, nici unul din sandvisurile mele nu e cu sunca si cascaval.

Niciun comentariu: